Not known Details About webmehr.com

Wiki Article

وي گفت: عظمت بيت در استقلالش است و حفظ آن هم جزء واجبات اعضاي بيت است؛ بيت امام بايد از هرگونه تهمت فاصله گرفته و گرفتار برخي جريانات زودگذر نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار سياسي «فردا» با اشاره به طرح اتهام برخي از خبرگزاري ها و روزنامه ها به "سيد حسن خميني" يادآورشد: بيت امام راحل از چنان قداستي برخوردار است كه تمامي ملت ايران و ديگر ملتهاي مسلمان تا صبح قيامت بدهكار حضرت امام و فرزندان ايشان هستند.

وی گفت: به خاطر حفظ آرامش، من کنار کشیدم و در مراسم تنفیذ نیز شرکت کردم و معتقدم با هدایت رهبری، حضور نیروهای دلسوز و مخلص و وجود روحانیت در خط مقدم، مشکلی برای انقلاب اسلامی پیش نخواهد آمد.

یکی از موضوعات مهم در مورد مهر شرکت، تغییر مهر شرکت است. ازآنجایی‌که مهر باید در زیر اوراق مهم به خصوص اسناد و اوراق بانکی درج گردد، باید هرگونه تغییر در مهر شرکت به بانک اطلاع داده شود.

دکتر محسن رضایی گفت: اگر چه علاقمندم مساله خدمت سربازی را برای آقایون حل کنم اما متاسفانه تا به امروز پیگیری های مجلس در این خصوص به نتیجه نرسیده است. بنده برای عملی شدن این طرح به تلاش خود ادامه خواهم داد.

این قانون كه برای صیانت از حقوق و آزادی‌های اساسی و كرامت انسانی، مندرج و مؤكد در قانون اساسی به تصویب رسیده، صداوسیما را مكلف به انجام اموری نموده كه از وظایف قانونی آن سازمان تلقی گردیده و متخلفین از آن‌را متوجه ضمانت اجراهای حقوقی و كیفری نموده است.

همچنین مگذارید که دروغگویی و جعل سند چنان رایج شود که رسانه ملی کشور با تولید و پخش دوباره ی سناریوهایی نظیر سناریوی ترانه موسوی قلابی، روند حقیقت یابی را مخدوش سازد و ابهام ها و مسائلی جدید بیافریند و سنگ هایی در چاه بیاندازد که بیرون آوردن هریک از آنها همچون ماجرای ترانه موسوی از عهده صد عاقل نیز برنیاید.

اما مراقب باشید این نگاه بد بینانه و تا حدودی واقعیانه شما را مایوس نكند ... توقع و انتظار از شما هنرمندان زیاد است و بدانید كه می توانید ..."

همه حکایت دوستی خاله خرسه را شنیده ایم. این مثل برای کسانی به کار می رود که از سر نادانی و خوش خیالی و به گمان آنکه کاری نیک انجام می دهند اما با سنگ سری می ترکانند.

تحقق و اجرای برخی از این برنامه ها را اکنون در دولت دهم شاهد هستیم. از آنجایی که هدف من خدمت به مردم است لذا هر رئیس جمهوری که بتواند برنامه های من را اجرایی کند از او حمایت می کنم.

اگر قبلاً با رهبران اصلاحات برخورد می‌كردند حالا باید با مردم عادی برخورد كنند. حالا هیچ بهانه‌یی ندارند چرا كه این خود مردم بودند به خیابان‌ها آمدند و سازماندهی كردند چرا كه دیگر نه مشاركت بود، نه آقای خاتمی، نه موسوی و نه اصلاح‌طلبان. هیچ‌كس نبود و خود آنها هم این را می‌دانند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اسکريپت ها می باشد.

مهمترین نکته که باید برای موفقیت هر چه بیشتر در کسب و کار آنلاین به آن توجه کنید، بهینه سازی سئو سایت است. در واقع اگر شما فقط درخواست طراحی سایت وکالت را داشته باشید اما اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت نشود، سایت وکالت شما نمی تواند رتبه بالایی در گوگل کسب کند و این گونه تمام هزینه های شما بی ثمر می شوند.

از لحاظ قانونی درج شماره ثبت یا شناسه ملی، هیچ یک الزامی نیستند.

Report this wiki page